U zbirkama Vojnog muzeja znatan dio prostora pripada i inženjerijskim sredstvima. Širok spektar sredstava koja se koriste u inženjeriji odnosi se na elemente minsko-eksplozivnih sredstava, mine, sredstava za detekciju mina i minopolagače, sredstva za zemljane radove i ono što kod većine ljudi predstavlja najatraktivniji i vizualno najzanimljiviji dio je savladavanje vodenih prepreka. Samo savladavanje vodenih prepreka ovisi o cijelom nizu elemenata: savladavali se prepreku nasilno pod vatrom kada je druga obala zaposjednuta i branjena ili je prijelaz bez obrane, zatim o širini vodene prepreke, potrebama za prijevozom ljudstva ili je potrebno uspostaviti komunikaciju na duže vrijeme.
Za prijelaz se koristi cijeli niz formacijskih sredstava, kao što su amfibijski transporteri K-61 i PTS-M, amfibijske splavi GPS, pontonski mostovi PMP, PM-M-71, P-M-71A, PMA-70 i pontonsko-mosni materijal BEJLI. Amfibijski transporteri namijenjeni su prijevozu vojnika i materijalno-tehničkih sredstava preko vodenih prepreka. Posebno su pogodni kod tzv. nasilnih prelazaka kada je druga obala branjena. Osim ljudstva, mogu prevoziti i vozila kao i manja topničko-raketna sredstva. U opremi bivše JNA bili su modeli K-61 i PTS-M. U Domovinskom ratu HV ih je također koristio, i to u najranijoj fazi za prijevoz Kupe kod Letovanić i slično. Vojni muzej u svojem posjedu ima zasada amfibijski transporter PTS-M koji se razlikuje od K-61 u većoj masi, dužini, dvostrukom akcionom radijusu, ali i većim utroškom goriva.
I niste mogli staviti sliku PTS- M HV-a ili OSRH nego Vojske Srbije baš?!? Osim toga, da ste posjetili hrvatske int. forume sa vojnom tematikom,mogli ste vidjeti sve i pročitati mnogo više o ovim sredstvima u HV (Dom. rat) prijeje i danas, u 33. inž.puk. OSRH.