U vrijerne kada je u njemačkoj vojsci 1935. godine planiran koncept oklopne divizije predviđeno je oklopljeno vozilo za prijevoz pješaštva, odnosno odjela od 12 vojnika, na postolju polugusjeničara.
Tegljač Sd.Kfz.11 od 3 tone postao je postoljem budućeg srednjeg oklopnoga transportera. Prvi oklopni tranporter Sd.Kfz. 251 proizveden je u srpnju 1939. godine. Do rujna 1943. proizvedeno je ukupno 4.650 oklopnih transportera u varijantama A, B i C, i to u 23 razlieite podvarijante. Prva od njih Sd.Kfz. 251/1 bila je osnovno vozilo naoružano sa dvije strojnice MG34 i 2.010 metaka. Sd.Kfz 251/2 imala je posadu od 8 vojnika i naoružana je minobacačem kalibra 81mm sa 66 granata, Sd.Kfz.251/3 bila zapovjedna sa 8 različitih radiostanica različitog dosega ovisno o značaju zapovjednog mjesta, itd.... Nakon racionalizacije i poboljšanja do kraja rata inačica D proizvedena je u 10.602 primjerka.
Uz tako prividno velik broj transportera u najboljem slučaju jedna od šest bojni pješaštva u oklopnim divizijama prevožena je u oklopnim transporterima a ostale u kamionima. Ta činjenica značajno je umanjivala djelotvornost oklopne divizije posebice u kasnu jesen i proljeće kada je tlo bilo blatnjavo iii raskvašeno.
-težina: 8 t
-posada: 12
-osnovno naonružanje: 2 strojnice 7,92 mm MG34
-streljivo: 2.010 metaka
-oklop nadgrađa; prednja ploča: l0mm/57°, bočni: 8/55° i straga 8mm/57°
-oklop tijela; prednja ploča. l5mm/68°, bočni: 8mm/55° i straga: 8mm/57°
-motor: benzinski Maybach HL42TURKM
-snaga motora: 100 KS
-najveća brzina po cesti: 53 km/h
-doseg: 300 km
-dimenzije: d-5,98 m, v-1,75 m. š-2,1 m
Netko je izračunao da je stvarna potrebe njemačkih snaga bila oko stotinu tisuća oklopnih transportera.