NOVI AMERIČKI FILM
Povratak na članak

Recenzija filma Američki Snajperist

Kyle je u filmu snajperist postavljen na krovove kuća koji šiti svoje suborce na zemlji. Njegov lik igra sličnu ulogu kao lik Brada Pitta u filmu Fury, gdje Brad “surogat otac” pazi na svoju djecu (vojnike).

Komentari 18

AL
Almaviva007
16:26 28.01.2015.

I vi ovo zovete recenzijom filma??? Ni autor nije potpisan. Ustvari bolje da je i ostao anoniman jer je članak sramotno loš. Bez uvrede!

VL
Avatar petric1
petric1
20:57 29.01.2015.

Dok neku takvu temu ne obradi Spielberg ili Hanks nema tu kruha .Fury film u kojem se ne zna što je pjesnik htio reći čak me podsjeća na naš broj 55 ,kao da režiser nije znao koja je poanta filma.S.S druge strane spašavanje vojnika Ryana ,ili Band of Brothers su primjer vrhunske produkcije u kojemu svaki lik ima svoj smisao .Ovaj film planiram pogledati kada izađe na BR ali nakon razočaranja sa Furyem ne očekujem ništa pametno.

VL
Avatar reference
reference
21:30 27.01.2015.

SEALs - United States Navy SEALs (stands for SEa, Air, Land), officially termed Special Warfare Operators. SO - Special Warfare Operator, aka US Navy SEAL.

VL
PP
pp
12:27 28.01.2015.

On je poslao 160 džihadista i potencijalnih pripadnika Islamske države na vječna lovišta. Možemo o Americi, jel trebaju biti u Iraku, nafti i imperijalizmu ali postoji i nešto drugo. Postoji i Islamska država, i Boko Haram i niz drugih ljepotana koji ugrožavaju pa i civilizaciju ako nije pretenciozno, a protiv kojih će glavu riskirati ljudi poput Chrisa Kylea. Američki dečki iz Kanzasa, Indijane, Alabame, Oklahome koje vole zvoju zemlju, misle da se bore za pravu stvar i kao što znamo često su iskorišteni od strane nemoralnih političara i establišmenta. Ali pljuvati po tim ljudima bez neke dublje analize i razumijevanja kao i salonski ljevičari iz Petog dana lamentiraju kako bi Obama trebao ili zašto neće, kad bi trebalo poslati te "ubojice djece" da se obračunaju sa ISIL-om, nije baš u redu. Postoje i veća čudovišta od Amerike, koliko god to ne bilo moderno za primjetiti. A ta čudovišta ubijaju i štite pa i nas ovakvi poput pokojnog Chrisa.

VL
Avatar Navrdeda
Navrdeda
22:16 28.01.2015.

Američko veličanje zločinca . Ni jednog nije ubio u svojo državi, Ni jedna žrtva nije okupator Nego je on okupator koji je ubio one koji su želeli slobodu .

VL
Avatar NenadNikolicZagreb
NenadNikolicZagreb
12:28 28.01.2015.

Kako god ga kritičari ocijenili, film je ispod prosjeka za američku A produkciju. Razvučen i dosadan, akcije se ponavljaju do dosade a i nisu atraktivne akcije. U psihološkom smislu nije do kraja razrađen. Recimo u sceni kada glavni junak dolazi kući nešto ranije i nalazi ženu u bračnome krevetu s drugim muškarcem. A on skoro mrtav-hladan. Bilo je detalja koji su se mogli eksploatirati, ali nisu. Najjadnji je dio kada glavni lik u rukama drži bebu a u stvari je to lutka i prstima lutki pokreće ručice kako bi gledatelji mislili da je to beba. Vidi se da taj heroj i ratni invalid nema prihode ministra kakvi se kod nas traže. A nije niti taknut detalj o njegovoj pogibiji, što bi mogao biti film za sebe. Ono što je vidljivo je ogromna podrška i uložen kapital američkog Ministarstva obrane u propagandne svrhe. A stvorili su antipropagandu. Ili potvrda pravila da tamo gdje Ministarstvo obrane odbije dati financijsku i tehničku podršku, upravo ti filmovi postaju klasici. Izuzetak je Top Gun, jedan od rijetkih koji su dali stvarno izvrsnu priču, glumu, režiju, ratnu i ljubavnu tematiku i ostali vječni iako je sufinanciran od Ministarstva obrane. Snajperist ćemo brzo zaboraviti.

VL
Avatar NenadNikolicZagreb
NenadNikolicZagreb
12:38 28.01.2015.

I jiš nešto, iako je i Fury s Brad Pittom također propagandni film, ipak je ogroman odmak od Snajperista. Prvo, taj Brad Pitt se pretvorio iz "ljepotana" u ozbiljnog glumca. Užitak ga je gledati u raznim ulogama. Drugo, Fury je izmišljena priča, dakako i ona pretjerana, ali počiva na puno istinitijim i tehnički dobro opisanim pretpostavkama. Njihov tenk ima svu opremu pravog i sve osobine. Jedini detalj u Fury-ju koji je nerealan je kada njemački vojnik ispod tenka osvijetli baterijom američkog i ne poduzme ništa. Ostalo, od početka do kraja, je užitak gledati uključivši i mladenački ljubavni intermeco. Zato Fury će postati dobar film A produkcije, ne klasik ali dobar, a Snajperist je od početka do kraja dosadan i neozbiljan propagandni film, sramotan za Clint Eastwood-a, kakve god nagrade američkog društva prijatelja vatrenih oružja, kojem i pripada, u budućnosti dobio.

VL
Avatar Navrdeda
Navrdeda
22:19 28.01.2015.

Nije on najbolji, najbolji je ovaj sto je njega rokno!On je civile po Avganistanu i Iraku skid'o a ovaj je legitimnu metu.

VL
Avatar reference
reference
01:36 28.01.2015.

"When fellow SEAL Marc Lee (Luke Grimes) is killed during an ambush, and the dead man’s mother reads a letter from him" .....ahahaa a ovo "SEAL" mora da im je google translate preveo tuljan, ahahaaa. I dje nadjose ove novinee od onoliko recenzija u ozbiljnin svjetskim novinama oni nasli neku novinu sto se cita u lokalnoj ulici I niko nije cuo na drugom kraju grada.

VL
Avatar petric1
petric1
21:04 29.01.2015.

U ratnom filmu ljubavna priča je zadnja stvar koja bi se trebala obrađivati ,Bili smo vojnici je postao užasno negledljiv film onog trena kada je redatelj odlučio baviti se ženskim viđenjem rata .Ako se npr bave najvećom bitkom Vijetnamskog rata i načinom na koji je dobivena bitka . U Fury-ju onaj ljubavni intermezo !!!??Čemu s kojom svrhom ...nema veze sa vezom

VL
Avatar Ironman0105
Ironman0105