Zbog HRM-a propala prezentacija pronađene „Štuke“
No iz HRM-a je zahtjev službeno odbijen, jer takvo plovilo „troši previše goriva za ovakvu aktivnost“, zbog čega su radije poslali manje plovilo koje ne može izvršiti zadatak. Sve je to na čast i slavu hrvatskog moreplovstva i pomorske tradicije, te Hrvatske ratne mornarice!
Komentari 11
Tocno , ali zato kad je trebalo napraviti show na Splitskoj zapadnoj rivi kao dio predizborne promidžbe drugu Josipovicu, onda je bilo svih sredstava da se svi brodovi izvezu i vezu na rivi...ukljucujuci i Podgorku...pardon Ucku (reparirani Mesicev naprđen probijen pa temeljito restauriran brod) Također se nasao i brod za forum malih SDP-ovaca na Visu. Uz ovo dodajem i jos jednu vijest: Bljutarni list danas navodi kako se ministarstvo ...naglasavam: Poljoprivrede i ministar Jakovina , spremaju da od EU-a traze 70% od 15-20 miliona dolara za 6 bespilotnih letjelica.....navodno je razgovarao sa Kotromanovicem (sto je "besmisleno") jer je poznat stav EU kod nabave brodova u tzv Obalnu strazu koja se ne moze financirati iz EU-a ako je pri vojnoj komponenti. Dakle taj ministar uz vojsku i mup misli nabaviti letjelice za nadzor ribarica? i granice? Zanimljivo je da se govori o morskoj granici i da se u ovom tekstu usprkos teme mora i cak i 2traganja i spasavanja" uopce ne spominje Ministarstvo mora i.......? Jos jedan dokaz kako smo mi primorska a ne pomorska zemlja !
koja crna pomorska zemlja, pa vecu je ratnu I trgovacku mornaricu imala kraljevina jugoslavija nego ndh I hrvatska zajedno, koliko je u kraljevini bilo samo brodarskih kompanija od Glavica, Topica, Dabinovica a sad da nije atlantske I jadrolinije ne bibi imala ni jednu pomorsku kompaniju.
I zaboravih......Najveći putnički brod koji je ikada plovio pod nekom od brojnih zastava koje su se u turbolentnim vremenima dvadesetog stoljeća tako često mijenjale na istočnoj obali Jadranskog mora sagrađen je pred točno 100 godina. Tjednik “Sušačka revija” u svom ilustriranom dodatku “Ženski svijet” piše 1931.godine da je “ ... Jugoslavenski Lloyd nabavio veliki prekooceanski putnički parobrod, koji dobiva po previšnjoj dozvoli ime KRALJICA MARIJA”. Po veličini i luksuzu brod je doista u to vrijeme morao impresivno djelovati. Jugoslavenski Lloyd, dubrovačko parobrodarsko društvo sa sjedištem u Splitu i Upravom u Zagrebu ( ! ), bila je najveća brodarska kompanija Kraljevine Jugoslavije a nastala je spajanjem Račićeve Atlantske plovidbe i Jugoslavensko Amerikanske Plovidbe Bože Banca.
i opet čitan članak, i opet nemogu virovat. I kaže " Na čast i slavu hrvatskog moreplovstva i pomorske tradicije, te Hrvatske ratne mornarice", a žalosti, ko te rodi, šta te nije utopila
HRM nije taxi služba. Postoje redovne linije za otok Žirje, međutim vrlo zaposlenim novinarima nije se ostajalo na otoku cijelo popodne. Možda je bilo pametnije kritizirati redovne brodske linije i povezanost otoka s kopnom, nego HRM, kojoj svaka čast što je odbila poslati jedan od DBM-ova na ovakvu manifestaciju.
Pa kaj su si ovi umislili , da su Rade Šerbeđija i drugovi ? Kakavo prevoženje civila i bitno vojno povijesno otkriće, triba štedit za diesel ea. Plavi. Samo Rade i niko drugi...samo Rade.
Ne vjerujem da HRM neće izvršiti svoj zadadak!
E moji novinari, i vi svakome virujete...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
A političarske parazite mogu razvažat na Brijune!?