Cvitan Galić rođen je 1909. godine u Gorici. U Kraljevini Jugoslaviji pohađao je pilotsku školu 7. vazduhoplovnog puka u Mostaru. Od 1935. službuje u 6. lovačkom puku. Početkom rata 1941. godine nalazi se u pilotskoj školi u Mostaru. Od svibnja iste godine u službi je novoosnovanog Zrakoplovstva Nezavisne Države Hrvatske, gdje se u činu narednika dragovoljno javlja u Hrvatsku zrakoplovnu legiju. U listopadu 1942. godine, s 255 borbenih letova i 28 priznatih pobjeda, postaje poručnik. Letio je na lovačkom zrakoplovu Messerschmitt Bf 109G-2 koji je na boku nosio veliku crnu brojku tri s tankim bijelim rubom. Sveukupno je imao 429 letova. Oborio je pet I-16 „Rata", četiri 1-153 „Čajke", po jedan R-10, DB-3, Pe-2 i Spitfire, dva hidrozrakoplova MDR-6, pet IL-2 „Šturmovika", četiri MiG-1, pet MiG-3 i devet LaGG-3.
U lipnju 1943. odlikovan je pozlaćenim njemačkim križem i unaprijeđen je u natporučnika te postavljen za instruktora letenja u JG 104. S 38 priznatih pobjeda vraća se u listopadu iste godine u Hrvatsku i službuje na Borongaju u 22. zrakoplovnom jatu, leteći na lovačkim zrakoplovima francuskom MS 406 i talijanskom G.50. Poginuo je u zračnom napadu na zračnu luku Zalužani 6. travnja 1944. godine.
Piloti Hrvatske zrakoplovne legije nosili su njemačke uniforme, odličja i znakovlje. Jedino po znački Hrvatske zrakoplovne legije na desnom džepu na ilustraciji se prepoznaje hrvatski pilot. Iznad džepa je aluminijska značka Luftwaffe. Iznad dugmeta na lijevom džepu je značka za 110 letova iznad neprijateljskog područja. Ispod su željezni križ 1. klase i dvije pilotske značke. Iznad gornjeg dugmeta jakne je lenta željeznog križa i ispod nje lenta za sudjelovanje u ruskoj kampanji 1941. – 1942. godine.
To je naša povijest. Iz povijesti treba učiti, a ne ju potiskivati. Žao mi je što Cvitan nije letio za Hrvatsko ratno zrakoplovstvo i žao mi je što nismo prije imali svoju hrvatsku državu. Ali tako je kako je. To je bio veliki pilot i treba ga se sjećati. Uz sve pouke prošlosti. Živjela Hrvatska.