Na današnji dan 1915. godine, s pokretne trake u Velikoj Britaniji izašao je novi prototip tenka pod imenom Little Willie. Little Willie je bio daleko od uspjeha preko noći, piše History.
Težio je 14 tona, često je znao zapeti u blatu te je prelazio preko teškog terena brzinom manjom od 4 km/h. Međutim, nakon nadogradnji, originalni je prototip transformirao bojišta diljem svijeta.
Britanci su razvili tenk kao odgovor na rovovsko ratovanje Prvoga svjetskoga rata. Godine 1914., britanski pukovnici Ernest Swinton i William Hankey, tajnik Odbora za carsku obranu došli su na ideju oklopljenog vozila s gusjenicama koje mogu voziti po teškom terenu te probiti neprijateljske položaje. Navedeni su časnici došli kod ministra mornarice Winstona Churchilla koji je tada vjerovao u koncept kopnenog broda. Uskoro je organiziran odbor koji će dizajnirati novi prototip. Kako bi se sačuvala tajna novog projekta od neprijatelja, radnicima je rečeno da grade vozilo koje će prevoziti vodu na bojište. U svakom slučaju, nova su vozila poslana u kutijama pod nazivom "tank" te je ime ostalo.
Prvi prototip tenka, "Little Willie", otkriven je u rujnu 1915. godine. U početku je bio jako spor, motor se previše grijao te nije mogao voziti preko rovova. Novi prototip pod imenom "Big Willie" proizveden je 1916. Do 1916. godine ovo je oklopljeno vozilo bilo spremno te je imalo vatreno krštenje u bitki na Sommi blizu Courceletteu u Francuskoj 15. rujna iste godine. Novi su tenkovi imali naziv Mark I te je prva pošiljka imala probleme kao što su pregrijavanje motora, zvuk te mehanički kvarovi na bojištu. Međutim, ljudi su itekako shvatili potencijal tenka. Uskoro je tenk nadograđen te je u bitki kod Cambraia u studenome 1917. pokazao svoje pravo lice. 400 komada tenka Mark IV zarobilo je 8000 neprijateljskih vojnika te stotinu topova.
Tenk je ubrzo postao jako važno i učinkovito oružje. Tijekom Drugoga svjetskog rata tenk je vjerojatno imao najvažniju ulogu na svim bojištima.
>>Rusija će postaviti diviziju svojih vojnika na samo 80 km od SAD-a