Skorim završetkom prijema svih dvanaest borbenih aviona MiG-21 u eskadrilu borbenih aviona nakon obavljenog remonta (najkasnije do kraja sljedećeg tjedna), brigadir Ivan Selak će kao jedini nastavnik letenja moći konačno vrijeme posvetiti obuci pilota eskadrile u noćnim uvjetima. Međutim, već sada se nazire problem u odrađivanju obuke toga tipa. Zbog radova na ZL Zagreb, pista se zatvara već oko 23 sata kada sleti posljednji komercijalni avion planiran za taj dan.
Dakle, nema otvorenosti aerodroma 0-24 sukladno Naredbi o otvorenosti zračnih luka, pa time ni mogućnosti za bilo kakvu obuku u noćnim uvjetima, jer traju radovi. Alternativa je Zemunik, ali i on je službeno otvoren od 6 do 22 sata. Dakle, obuka će biti osobito problematična tijekom sljedećih ljetnih mjeseci, jer dan praktično traje do 21.00, pa Selaku ostaje jako malo za obuku pilota. S obzirom na to da je on jedini nastavnik letenja za obuku u noćnim uvjetima, problem je još veći, jer u zraku ne može biti istovremeno obučavano nekoliko pilota, već jedan po jedan. Prema tome, zadarski aerodrom trebao bi produljiti radno vrijeme, a to prije svega ovisi o dogovoru između MORH-a i Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture. Sve u svemu, ne postigne li se dogovor, noćna obuka neće krenuti prije jeseni.
Tekst je u potpunosti preuzet s portala Defender.hr.