U prvih nekoliko desetljeća razvoja Hollywooda kao ishodišne točke američke, ali i svjetske filmske industrije, zamjetan je broj europskih filmskih radnika, od redatelja, glumaca i producenata do scenografa, kostimografa, glazbenika i montažera, prešao preko Atlantika u potrazi za uspjehom na novom tržištu. Hollywoodska industrija već je do sredine dvadesetih bila peta najuspješnija industrijska grana u SAD-u i mogućnosti koje je pojedincu pružala, kako za zaradu, tako i za umjetnički razvoj nisu prošle nezamijećeno na europskom, često ograničenom i nejedinstvenom tržištu.
Najznačajniji priljev nove radne snage u grubo se dijeli na razdoblje do početka 30-ih godina (i dolaska Hitlera na vlast u Njemačkoj), kada pristižu pioniri europske kinematografije, te od sredine tridesetih do samih početaka Drugog svjetskog rata, kada mahom pristižu umjetnici koji su u Europi bili žrtve progona ili nisu htjeli živjeti u totalitarističkom okruženju i stvarati u strogo kontroliranim uvjetima. U tom valu velikih imena – Erich von Stroheim, Ernst Lubitsch, William Wyler, Michael Curtiz, Marlene Dietrich, Josef von Sternberg, Hedy Lamarr, Fritz Lang, Max Steiner, Billy Wilder i Peter Lorre neki su od mnogobrojnih, našao se i danas zaboravljeni Lewis Milestone. Rođen 1895. kao Lev Milstein u Kišinjevu, današnja Moldova, preko Njemačke i Belgije gdje se obrazovao, već 1920. godine Milestone dolazi u Los Angeles. Karijeru počinje kao montažer, scenarist i pomoćnik redatelja, no relativno brzo, 1925. godine dobiva priliku samostalno režirati dugometražni film. Priliku je itekako dobro iskoristio, i u uvodnome dijelu karijere zabilježio zapažene redateljske uspjehe. Već 1927. godine snima „Two Arabian knights“, za koji je osvojio Oscara na premijernoj dodjeli 1929. godine.