POVIJEST NA FILMU Ključni čin za IRA-u Već površan pogled na program kroz godine otkriva popis takvih imena i to je, s vremenskim odmakom, postala snažna dodana vrijednost festivala.
POVIJEST NA FILMU Patnje mladog SS-ovca Postoje loši filmovi, postoje još gori filmovi, a postoji i „Leibstandarte“. Zasebna kategorija toliko katastrofalno lošega filma, da se njegova nekvaliteta ne može jednostavno opisati riječima
POVIJEST NA FILMU A što da je Hitler pobijedio? Nakon početnog iznenađenja prisjetila se da je u tijeku snimanje mini serije „Vjetrovi rata“ („The winds of war“), koju je tada u koprodukciji s „Jadran filmom“ snimao američki „Paramount“ i da zapravo gleda brižno pripremanu i iznimno vjerodostojnu scenografiju.
FILM Film o fotografiji U oskudnom popisu filmova o Domovinskom ratu, jedan od prvih koji se dotakao istočnoslavonskoga bojišta bio je mađarski film „Chico“ iz 2002. godine
POVIJEST NA FILMU Bornedalova serija epskih proporcija Krajem prošle godine na HTV3 prikazana je odlična danska serija „1864. – ljubav i izdaja u doba rata“ o dramatičnim događajima tijekom Drugoga šlezviškog rata
FILM Klasik koji to nije postao Da je kojim slučajem bilo više suglasja u upravi MGM-a, izvjesno je da bi ekranizacija novele o Američkome građanskom ratu postala dio filmske antologije
STRIPOVI U Hrvatskoj je živnula scena stripova nastavku donosimo kraće prikaze stripova koji bi zbog svoje edukativne vrijednosti trebali biti sastavni dio nastavne literature u školama
POVIJEST NA FILMU Posljednji spektakl Trećega Reicha U želji da čim više indoktrinira pučanstvo, nacistička je kinematografija do pred sam kraj rata proizvodila filmove. Posljednji takav spektakl o opsadi Kolberga 1807. primjer je nacističke propagande, ali i megalomanije Josepha Goebbelsa
POVIJEST NA FILMU Ratne patnje neshvaćenog pojedinca Ratna trilogija o pojedincu sukobljenom s represivnom vojnom hijerarhijom i nehumanim sustavom vizualni je spektakl, no ostavlja gorak okus u ustima.
POVIJEST NA FILMU Krunski dijamant češkoga novog vala Prvijencem o bijegu dvojice dječaka prilikom transporta u konc-logor, Jan Nemec započeo je redateljsku karijeru koja će obilježiti razdoblje „čehoslovačkoga filmskog čuda“